Princess 01.173025.01.001 Fondue Pure Black - Reviews

• Best Reviewed 2 keer dec 2023
  • Test panel 8.6 dec 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.173025.01.001 Fondue Pure Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

leon 19-12-2023

Moderne en praktische fonduepan

Ik heb het fonduestel bijna 1 maand en gedurende de feestdagen mogen testen.

Het design is absoluut goed, ziet er mooi en zeker niet goedkoop uit. De bamboe behuizing zorgt voor een mooi en modern ontwerp. Het aansluiten van het verwarmingselement levert geen enkele moeite op. Vervolgens de stekker in het stopcontact en in een mum van tijd is het apparaat op temperatuur en kan het fonduen beginnen.

Erg vriendelijk in onderhoud want in een mum van tijd heb je de binnenkant schoongemaakt. Wel opletten dat je hem niet in de vaatwasser stopt want dat is absoluut niet de bedoeling.

Absoluut een prima gebruiksgemak. Je kiest de stand voor bijvoorbeeld kaasfondue en dan heb je er totaal geen omkijken meer naar. De temperatuur regelt het apparaat zelf waardoor de kaas niet te heet wordt of nog erger aanbakt! Zelfs bij weinig kaas blijft de temperatuur prima geregeld. Een absoluut pluspunt als ik dit vergelijk met andere apparaten.

De kaasfondue hebben we getest onder het genot van diverse soorten groenten zoals bloemkool, tomaatjes, paprika en aangevuld met gehaktballetjes en stokbrood. Overheerlijk met een heerlijke Zwitserse kaasfondue.

De Chinese fondue is minstens zo lekker als de kaasfondue en echt iets voor een waardig diner. Diverse vleessoorten als hamburger, varkenshaasje en garnalen aangevuld met heerlijke groenten als venkel en broccoli maken dit een onvergetelijk gezellig avondje fonduen.

Ook de 3e optie, de chocoladefondue was een groot succes. Ook hier geen omkijken naar de temperatuur en dus genieten van de aardbeien, bananen en ananas met overheerlijke chocolade. De lange vinger werd door iedereen als een genot ervaren boven de marshmallow. Uiteraard kunnen de smaken verschillen.

Kortom een absolute aanrader die multifunctioneel ingezet kan worden waarbij de vriendelijke prijs niet vergeten mag worden.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • eenvoudig in gebruik
  • prima prijs
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog geen ontdekt

s*********@g******** 15-12-2023

Mooi design en top in gebruik

De fondue heeft een natuurlijk, hedendaags design. Daarnaast is de pan met antiaanbaklaag gemakkelijk schoon te maken. Zelf heb ik deze fondue gebruikt met kaas, en zelfs dit ging er gemakkelijk schoon. Tijdens het verwarmen, warmde de pan geleidelijk op en bakte de kaas niet aan. Wanneer de pan op temperatuur was, schakelt deze uit.
De meegeleverde prikkers passen bij het design, zijn gemarkeerd met je eigen kleur en passen gemakkelijk in het deksel van de fondue.
Het enige wat ik wat miste bij de fondue was een receptenlijst voor de bereiding van de verschillende mogelijke fondues.

Pluspunten

• design
  • gebruik
  • onderhoud

Minpunten

• ontbreken van een receptenboekje

Getest 10-12-2023

Mooie fonduepan

Mooie fonduepan die zeker niet misstaat op Je tafel. Heb paar keer kaasfondue gemaakt en het ging mooi met deze pan. Het houten plaatje staat er ook mooi bij. Kaas blijft goed warm. Ben zeer tevreden

Pluspunten

• Goede temperatuur

emielo 06-12-2023

Prima fondue

Ik heb deze fondueset al een paar keer gebruikt en ben erg tevreden. De fondueset heeft een mooi en elegant uiterlijk en het werkt prima. de termostaat is begrijpelijk en makkelijk te bedienen en hij wordt erg snel warm. ook is de antiaanbaklaag erg goed. kaasfondue is geen ramp om schoon te maken na gebruik. Wel heeft de fondueset een aantal minpunten. Het houten onderstel maakt de fondueset een stuk instabieler. Hierdoor zou ik het niet snel voor oliefondue gebruiken. Ook is de houder voor de fondueprikkers erg scherp. Pas daarom op bij het schoonmaken. Je snijd je er namelijk erg makkelijk aan. Ook zijn de prikkers van matige kwaliteit. 1 prikker is al na 1x gebruik kapot. toch doet de fondueset wat er van hem verwacht word en raad ik het wel aan.

MichelleW 06-12-2023

Snel op temperatuur en erg gebruiksvriendelijk

Afgelopen weken heb ik de Princess Fondue Pure Black getest. Hij zat goed verpakt in een compacte doos. Bij het uitpakken ervan merkte ik direct dat de onderdelen stevig en kwalitatief aanvoelen. Ook zit er een duidelijke handleiding bij. Het in elkaar zetten van de fondueset spreekt voor zich en het snoer is voldoende lang. Het vullen van de pan gaat makkelijk, in de pan is aangegeven tot waar de pan gevuld moet worden. Ook is de temperatuur gemakkelijk in te stellen en warmt de olie snel op.
Samen met mijn familie hebben we de fondueset getest. Het viel ons op dat de pan weinig spettert. Er zitten slechts een paar spettertjes op de RVS deksel. Verder is het vlees snel gaar. Na het fonduen is de set gemakkelijk met de hand af te wassen. Verder vinden we ook het design van deze set erg mooi. We raden deze set dan ook aan.
\

Pluspunten

• Lang snoer
  • Snel op temperatuur
  • Makkelijk schoon te maken

pbrussee 05-12-2023

Mooie fondueset, makkelijk te gebruiken

De fondueset heeft een mooi design: het houten onderstel ziet er mooi uit en past bij de handvatten en stokjes (zelf te kopen). Het is gemakkelijk in gebruik: stekker erin en op de knop zie je welke warmte bij welk soort fondue hoort. Lekkere vleesfondue gegeten, de houdertjes/inhammetjes houden de vorkjes op hun plek. Na gebruik makkelijk schoon te maken, de pan heeft een anti aanbaklaag. Is met de hand schoon te maken.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • handige inhammetjes voor vorkjes

Marian 05-12-2023

Hele fijne pan om te gebruiken.

Wat een fijne fondue pan is dit. Door de slimme thermostaat weet je precies welke temperatuur je moet hebben. Wil je chocolade dan draai je hem naar de chocolade stand. Zo kun je kiezen uit verschillende standen. Daardoor brand je fondue pan dus ook niet aan. Omdat de pan een mooie onderzetter heeft staat die ook niet meteen op je tafel waardoor je tafel beschermd is. Ook het schoonmaken is zo gedaan omdat die een fijne antiaanbaklaag heeft. Wij hebben de pan gebruikt met olie. De olie was in een paar minuten al warm. Een echte aanrader dus.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk schoon te maken
  • Geen warme pan op je tafel
  • Mooi uiterlijk.

n**********@h****** 04-12-2023

Heb de pan gebruikt met vleesvondue. Dit beviel erg goed. Mijn ervaring met andere vonduepannen is dat deze na een tijdje niet meer heet genoeg blijven. Deze pan bleef erg goed op temperatuur! Het uiterlijk is ook mooi en door het houten onderstel staat de pan stevig op tafel.

Sanne 04-12-2023

mooie en praktische fonduepan

Ik mocht deze pan uittesten via Review.nl. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vooraf een beetje sceptisch was. We fonduen altijd met een rechaud en dat gaat prima. We hebben eerst kaasfondue gemaakt. Het is handig om het kaasmengsel al warm in de pan te doen. De pan is snel warm, dus je kunt vlot aan tafel. Tijdens het fonduen merkte we het voordeel van deze pan boven een rechaud. Als de kaas te ver afkoelt wordt het mengsel weer goed verwarmt (tegen de kook aan) en zo kan je lekker lang tafelen zonder dat de kaas te koud wordt. De pan is ook mooi vormgegeven. De vorkjes hebben allemaal een andere kleur, zo kan je ze gemakkelijk uit elkaar houden. Je moet wel uitkijken dat je met de vork niet over de bodem van de pan krast. De pan is heel eenvoudig schoon te maken.
We hebben de pan ook gebruikt voor chocolade-fondue. We hebben de chocola in de pan laten smelten. Dat ging prima. Tijdens het fonduen werd de chocola een keer wat te koud en dus wat hard. Door een klein beetje aan de knop te draaien ging de pan weer verwarmen en hadden we weer lekkere warme chocola. Al met al een leuke pan voor wie van fondue houdt!

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • verwarmt goed

Minpunten

• de pan is wat klein voor 8 personen
  • met de vorkjes kan je krassen maken op de bodem

Bert 02-12-2023

Zeker een aanrader

Via review.nl mocht ik dit product testen. Mooi op tijd voor de komende feestdagen.
Het mooie strakke design staat stevig op de tafel. Het snoer met traploos instelbare thermostaat is zeer praktisch geheel los te makeni dit vergemakkelijkt
het schoonmaken van de pan dat uitstekend gaat. De lengte van het snoer van ongeveer 2 meter is voor ons genoeg. De instellingen voor de 4 verschillende gerechten kaas/bouillon/vlees-fondue of voor een heerlijk chocolade-vruchten diptoetje zijn duidelijk aangegeven en werkt perfect. Alle verschillende gerechten zijn van een goede temperatuur. Kortom zeker een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Goede temperaturen

h***@k********* 02-12-2023

Fondueset met luxe uitstraling.

Deze fondue pan heb ik enkele weken mogen testen. Het is behalve een mooie set om te zien ook een hele stevige set. De houten onderzetter maakt dat de pan stabiel staat. De thermostaat werkt perfect. Bij de kaasfondue af en toe even wat warmer zetten en dan weer terug naar de temperatuurstand "kaas". Snoer is lang genoeg. Nadeel, het hout van de eetvorkjes wordt wat ruw door de afwasmachine. De set niet getest voor een cocolade fondue maar dat is en kwestie van smaak.
Een zeer aan te raden fondueset met best een luxe uitstraling.

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • Stevig
  • Thermostaat
  • Snoerlengte

Minpunten

• Vorkjes worden ruw door de afwasmachine

c*******@g******** 29-11-2023

Princess pure black

Heb de Princess pure black mogen proberen en moet zeggen het design is erg mooi het bamboeframe ziet er erg goed en solide uit en staat zeer stabiel heb kaasfondue en fondue met olie geprobeerd en dat is erg goed bevallen de thermostaat houdt de vloeistoffen goed op temperatuur alleen bij de kaasfondue heb ik de thermostaat bij moeten stellen en de pan waarin het gebeurd is ook erg makkelijk schoon te maken sopje in het pannetje daarvoor even een stukje keukenpapier erdoor gehaald dat maakt het erg makkelijk het deksel kan in de vaatwasser net als de 8 vorkjes die kunnen ook in de vaatwasser dus al met al dik tevreden in gebruik en schoonmaak.

Paula 25-11-2023

perfect voor een gezellig Fondue eetentje

Geweldig fondueset . Mocht hem testen en vraag me nu af waarom we hem niet eerder hebben aangeschaft . Fondueset ziet er goed en stevig uit . Warmt snel op en warmte blijft constant goed . Ook al doe je 8 fonduevorkjes er in 1 keer in , hij blijft heet . Snoer voor stopcontact is vrij lang , dus niet meer aan het werk met een verlengsnoer . Door de keramische binnenlaag brand echt niets aan en dat zie je bij het schoonmaken . Ook al kan de pan niet in de vaatwasser , hij is simpel schoon te maken zonder te boenen . Ideale fondue voor vlees/ groente fondue maar ook ideaal voor kaas of chocolade fondue .

Pluspunten

• lange snoer
  • warmte blijft
  • gemakkelijk schoon te maken
  • koekt niet aan
  • heeft een mooi uiterlijk

c*********@u********* 23-11-2023

Zeer fijne en degelijke fondue set

Wat een geluk dat ik de kans kreeg om de Princess Fondue Pure Black uitgebreid te testen! Het was een waar genoegen om deze fondue set aan een grondige praktijktest te onderwerpen. Mijn ervaring met het product heeft mijn oorspronkelijke indrukken alleen maar versterkt.

Het eerste wat opvalt aan deze fondue set is het gebruiksgemak. Het is eenvoudig te monteren en te gebruiken. De temperatuurregeling is precies goed om de perfecte smeltconsistentie voor kaasfondue of chocolade te bereiken, zonder het risico op aanbranden. Bovendien is het vermogen van de fonduepan voldoende om de inhoud gelijkmatig te verwarmen.

Het design is niet alleen functioneel, maar ook esthetisch aantrekkelijk. De zwarte afwerking geeft een moderne uitstraling die goed past bij verschillende soorten servies en tafeldecoraties. Het is ook een handige grootte; groot genoeg voor een gezelschap van vier tot zes personen, maar niet zo groot dat het te veel ruimte inneemt op tafel.

Het enige kleine nadeel is dat de fonduepan niet vaatwasmachinebestendig is, maar het reinigen met de hand is vrij eenvoudig door de antiaanbaklaag.

Al met al is de Princess Fondue Pure Black een geweldige toevoeging aan de keuken voor iedereen die houdt van gezelligheid, lekker eten en een vleugje luxe. Met zijn combinatie van functionaliteit, design en gebruiksgemak zorgt deze fondue set voor heerlijke momenten met vrienden en familie.

Pluspunten

• Temperatuurregeling
  • Degelijk een aantrekkelijk ontwerp

Minpunten

• Niet vaatwasmachine bestendig